Social Media Marketing – Vreau reclama
Social Media Audit
Înțelegerea afacerii, a publicului țintă și a concurenței. Deși acțiunea de a posta conținut social este simplă pentru majoritatea, este mai important să iei în considerare ceea ce postezi. Un audit inițial al prezenței tale online, al afacerii în ansamblu, al concurenților și al publicului țintă este primul pas pentru optimizarea rezultatelor. Nu creăm conținut pentru clienții noștri fără a face mai întâi o cercetare. Învățăm tot ce putem despre afacerea ta, concurenții tăi și piața ta țintă.
Date despre audiență
În funcție de datele demografice ale publicului, mesajul tău și comunicarea acestuia vor varia. Verifică ce canale de social media folosește publicul tău țintă și țintește-ți mesajul conform regulilor platformei de social media
Informații profil
Asigură-te că toate informațiile tale biografice și linkurile pe care le-ai postat pe conturile tale sociale sunt actualizate.
Rata de interacțiune
Aruncă o privire asupra statisticilor. Publicul tău răspunde bine la mesajele tale? Care sunt cele mai performante postări de pe conturile tale? Cât de repede crește numărul de urmăritori? Cum se răspândește conținutul tău pe rețelele sociale?
Traficul pe platforme
Cât de des postați pe anumite canale de social media? Care sunt canalele social media care generează cel mai mare trafic către site-ul tău?
Social media management
Managementul activității pe social media este tot ce ai nevoie pentru a avea succes în fiecare lună pe canalele tale de comunicare.
Identificăm subiecte interesante pe care să le abordăm
Concepem grafica
Realizăm copywriting-ul
Stabilim calendarul de postări
Postam în feed
Monitorizăm rețele de socializare
77,6% dintre întreprinderile mici au spus că folosesc rețelele de socializare pentru a-și promova afacerile.
Problema este că majoritatea antreprenorilor nu au timp să-și gestioneze toate canalele de social media. Sau, dacă o fac, nu știu întotdeauna care sunt cele mai bune strategii de utilizat pentru a ieși înaintea concurenței lor. Nu vrei să „fii pe rețelele sociale” doar de dragul de a fi pe ea. Vrei să implementezi o strategie specifică afacerii tale! Aici intrăm noi.
Social media ads
Cel mai rapid mod de a genera mai multe vânzări, trafic, notorietatea brand-ului și interacțiune cu audiența.
Crește gradul de cunoaștere al mărcii
Publicitatea plătită în rețelele sociale este o modalitate excelentă de a îți crește gradul de cunoaștere al brandului. Dacă conținutul tău apare în fluxurile de știri ale utilizatorilor în mod regulat, recunoașterea mărcii va crește în mod natural.
Creșteți acoperirea și vizați publicul mai eficient
Majoritatea platformelor social media le permit utilizatorilor să utilizeze direcționarea în funcție de interese pentru a se asigura că reclamele ajung la persoanele care sunt cu adevărat interesate de conținutul tău. De asemenea, vei putea ajunge la clienți care ar putea să nu vă cunoască brandul, dar care sunt interesați de produsul tău.
Eficient din punct de vedere al costurilor
Toate platformele oferă un model de plată-pe- click, ceea ce înseamnă că plătești numai atunci când utilizatorii interacționează cu conținutul tău.
Capacitatea de a măsura succesul
Cu reclamele plătite, este ușor să măsori performanța conținutului tău, indiferent dacă te uiți la clickuri, acoperire sau interacțiune. Vei putea să măsori cu ușurință rentabilitatea investiției și să evaluezi succesul general al campaniilor publicitare.