Industria marketingului evoluează constant, iar anul 2025 aduce cu sine provocări și oportunități majore pentru branduri și agenții. Într-un peisaj digital tot mai complex, patru forțe esențiale remodelează strategiile de promovare. Descoperă cum să te adaptezi acestor schimbări și să-ți … Read More

Pune-te în papucii celuilalt
Atunci când lucrăm cu clienți, indiferent de domeniul în care activăm, există o lecție esențială care poate transforma complet interacțiunile și procesul creativ: empatia. Poate părea simplu, dar în realitate, nu este întotdeauna ușor. Vă vom povesti un exemplu personal, … Read More

Cum să scrii eficient pentru ADS: 5 niveluri de awareness ale audienței
O strategie eficientă de copywriting începe cu înțelegerea profundă a audienței. Eugene Schwartz, unul dintre cei mai cunoscuți copywriteri, a identificat cinci niveluri de awareness (conștientizare) care ajută la adaptarea mesajului în funcție de nivelul de pregătire al publicului de … Read More